Dag 19, Kleren passen. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Maxime Raad - WaarBenJij.nu Dag 19, Kleren passen. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Maxime Raad - WaarBenJij.nu

Dag 19, Kleren passen.

Door: Maxime

Blijf op de hoogte en volg Maxime

11 Juli 2012 | Vietnam, Hanoi

Haay iedereen!

Kort verslag, want ben erg moe.
Vandaag om 09:00 uur naar een cooking class geweest :). We hebben hele mooie en natuurlijk ook lekkere dingen gemaakt :). Special vietnamese noodles, chicken with lemongrass en deep fried spring rolls (loempia's). Voor bij de loempia's hadden we het bord heel mooi versierd met een roos, gemaakt van tomaat en dan schijfjes komkommer in de vorm van een hartje :). Het was allemaal erg lekker.
's Middags (rond 16:45) mijn jurken en Koen's pak wezen passen en bekijken. Mijn jurken zijn echt heel mooi :D :) <3 en ik vond Koen er heel raar/grappig uizien xD.
's Middags gingen we lekker in de golven van de zee zitten en toen kwam papa met een verassing voor Koen. Hij had een waterscooter gehuurd (voor een half uur)! :D :O. Ik mocht bij Koen achterop, het ging zó hard en het was supereng, maar het was ook té gaaf! :O :D.
's Avonds bij STREETS gegeten, wat net als My Friends (waar we eerder hadden gegeten) een project voor straatkinderen was. Het eten was erg goed.

Bedankt voor het lezen,
Xx Maxime

P.s Ik kan jammer genoeg geen foto's plaatsen, daar is de wifi echt veel te slecht/sloom voor '-.- .

• 12 Juli 2012 - 16:13

Oma C:

Ben reuze benieuwt hoe Maxieme er uit ziet dat blijft een verrassing Koen zag er kei leuk uit Tot volgende week. Oma C