Dag 22, Back to Bangkok, - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maxime Raad - WaarBenJij.nu Dag 22, Back to Bangkok, - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maxime Raad - WaarBenJij.nu

Dag 22, Back to Bangkok,

Door: Maxime

Blijf op de hoogte en volg Maxime

22 September 2012 | Thailand, Bangkok

Haay iedereen!

Redelijk vroeg opgestaan vandaag (07:05 uur) om rustig te kunnen ontbijten en daarna de shuttlebus van het hotel om 08:20 te kunnen nemen naar het vliegveld.
Ik weet niet meer hoe laat (xD :P), maar rond de middag gingen we met het vliegtuig naar Bangkok, met een stop van zes uur in Ho Chi Minh.

Na 1 uur vliegen, in Ho Chi Minh (ook wel Saigon) en daar gingen papa en Koen gauw de stad in en mama en ik bleven lekker ergens op het vliegveld zitten.
Om 18:00 uur, twee uur verder gevlogen naar Bangkok waar we met de taxi naar het Anantara Hotel gingen. Hier waren we op het begin van de vakantie ook.
s' Avonds ook nog wat gegeten in het hotel.

Bedankt voor het lezen,
Xx Maxime

• 14 Juli 2012 - 17:53

Oma C:

Hoi, er zit bijna een eind aan de vakantie ik ben blij jullie weer gauw te zien Hier heeft het de hele dag geregent erg triest jullie nog fijne dagen en tot Maandag. Oma C

• 15 Juli 2012 - 10:23

Hans:

Maxime, wat een hippe schoenen heb je laten maken.
    Geniet nog eventjes van het warme weer daar !