Dag 20, Opeens een vreemde in je kamer! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Maxime Raad - WaarBenJij.nu Dag 20, Opeens een vreemde in je kamer! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Maxime Raad - WaarBenJij.nu

Dag 20, Opeens een vreemde in je kamer!

Door: Maxime

Blijf op de hoogte en volg Maxime

12 Juli 2012 | Vietnam, Hanoi

Haay iedereen!

Dit keer op een aparte manier wakker gwirden... (AL) Om ongeveer 07:30 kwam er opeens een of andere (ik denk Vietnamese) oude vrouw onze slaapkamer binnengelopen! Ze begin allemaal te praten wn ik zei in het Engels dat ze in de verkeerde kamer zat, maar ze bleef gewoon ongeveer vijf minuten in de kamer. Toen ze eindelijk wegging, probeerde Koen en ik toch nog te slapen, maar dat lukte niet :'( '-- . Naderhand bleek dat de vrouw erg vergeetachtig was en de dochter wilde ook graag haar excuses aanbieden ;) . Na dit avontuur xD xP ongeveer t/m drie uur eigenlijk alleen maar genikst en gezwommen.
Hierna gingen we langs alle winkels waar we nog dingen moesten passen/ophalen. Ik heb mijn jurken nu :) <3 :D. Ook laat ik nog een paar gymschoenen maken (roze, paars en felgroen :). )
's Avonds opzich wel goed gegeten, maar ik vond het niet zo'n fijn restaurant. N het eten nog een ijsje gehaald. Hier zat het ijs in een bekertje inplaats van een hoorntje :( .
Toen we weer in het hotel waren, was ik erg moe , maar toch nog gauw verslag geschreven '-.- .

  • 12 Juli 2012 - 16:18

    Oma C:

    Jong jonge dat is schrikken met die verdwaalde zit jullie kamer dan niet op slot ?? Ja zo maak je van alles mee.Ik wil ook wel roze gimpies hebben wat zal ik hip zijn, of ze lachen mij uit..Doei doei Oma C

  • 13 Juli 2012 - 11:43

    Anny Klip:

    Hallo lieve allemaal ik heb weer een stel veslagen gelezen. Over grappige dingen gelezen en over diverse lekkere smakelijke hapjes en . . . .lekkerder eten, geserveerd in hele verschillende restaurantjes.
    Ik vemoed ook, dat jullie koffers bij moeten kopen om alle maatcostuums en galajurken en schoeisel mee te kunnen brengen naar Nederland ;-))
    <3 en knuffels uit Wellseind. :-) Anny

  • 13 Juli 2012 - 13:14

    Hans:

    Maxime, ik droom ook wel eens dat er een vrouw mijn slaapkamer binnen komt.
    Natuurlijk dan niet zo'n oude !!
    Ik denk dat je beter ook een koffer kunt laten maken !!

    Groetjes en nog veelplezier
    Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maxime

Hoii! xx Maxime

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 15001

Voorgaande reizen:

23 Juni 2012 - 17 Juli 2012

Thailand-Cambodja-Vietnam 2012

Landen bezocht: